استان گلستان-شهر ینقاق-خیابان امام خمینی-پلاک138
با ما تماس بگیرید
09351792626 01735843447

سوالات متداول

1-زمان و روش ارسال سفارشات در موبایل آیفون چجوریه؟  سفارش های ثبت شده از طریق پست و تیپاکس ارسال میشوند. سفارش های شما  در اولین روز کاری بعد به شرکت پست یا تیپاکس تحویل داده میشود.

2-اگر جمعه یا روزهایی ک تعطیل رسمیه خریدمو انجام بدم سفارشمو کی به پست یا تیپاکس تحویل میدین؟  سفارش هایی که در روز های تعطیل ثبت میشوند در اولین روز کاری بعد به شرکت پست یا تیپاکس تحویل داده میشود.

3-اگه از خریدم پشیمون شدم یا خوشم نیومد امکان پس دادن یا تعویض کردن وجود داره؟  بله شما تا ده روز کاری بعداز خرید فرصت دارین از خریدتون انصراف بدین یا در صورت تمایل با محصول دیگه ای تعویض کنین البته به شرطی ک پلمب محصول باز نشده باشه. به این نکته توجه داشته باشین که در صورت انصراف از خرید، هزینه های بسته بندی و پس فرستادن  محصول به عهده مشتریه. 

4-برای تحویل گرفتن سفارش چه مدارکی لازمه؟ کارت ملی یا سایر مدارک شناسایی معتبر مثل گواهینامه یا شناسنامه تحویل گیرنده

5-اگه محصولی که خریدم با گارانتی بود و محصول از روز اول مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری داشت مسئولیتش به عهده کیه؟ برای محصولاتی که دارای گارانتی هستند شرکت گارانتی کننده مسئول پاسخگویی است.

6-اگه از موبایل آیفون محصول بدون گارانتی خریدیم  مهلت تست داره که بتونیم در صورت خراب بودن عوضش کنیم؟   بله محصولاتی که بدون گارانتی شرکتی هستند ده روز کاری مهلت تست دارند، در صورتی که محصول ایراد فنی داشته باشه میتونین به فروشگاه اطلاع بدین و محصول رو مرجوع کنین(در صورتی که هر گونه  تغییر ظاهری در محصول مانند ضربه، آب خوردگی، پارگی و....ایجاد شده باشه امکان مرجوع کردن محصول وجودنداره)